Annons

Softonic-recension

Raitzz: Skolarbete och TCC - Ett omfattande verktyg för akademiskt skrivande

Raitzz: Trabalho Escolar e TCC är en Android-applikation utvecklad av F. Reitz som hjälper studenter och akademiska yrkesverksamma att skapa omfattande akademiska uppsatser och avhandlingar. Programmet tillhandahåller en färdig struktur för användaren, som de kan fylla i med relevant information, och appen kommer att generera ett komplett PDF-dokument. Formateringen av dokumentet är baserad på reglerna för ABNT.

Applikationen är gratis att använda och erbjuder ett brett utbud av funktioner. Användare kan spara sitt arbete och fortsätta senare. Appen erbjuder olika alternativ, inklusive en anpassningsbar lista över avsnitt att inkludera i uppsatsen. Appen är uppdelad i två nivåer: skolnivå och akademisk nivå. På skolnivån kan användare skapa ett omslag, innehållsförteckning, introduktion, utveckling, slutsats och referenser. På akademisk nivå kan användare skapa ett omslag, titelsida, godkännandesida, dedikation, erkännanden, epigraf, sammanfattning, abstrakt, lista över illustrationer, förteckning över förkortningar och akronymer, lista över symboler, innehållsförteckning, introduktion, utveckling, slutsats, referenser, ordlista, bilaga och bilaga.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Raitzz: Trabalho Escolar e TCC

Har du provat Raitzz: Trabalho Escolar e TCC? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.